Overal vandaan via een online omgeving uw eigen voip PBX (centrale) beheren. Ook met behulp van de mobile app kunt u steeds makkelijker het meeste uit uw centrale halen.
Alle standaard functie's zoals doorschakelen, Voice menu's, Voicemail to email etc zitten in uw hosted Voip omgeving. Wij helpen graag mee om dit goed voor u in te stellen.
Uw voicemail kunt u op verschillende manieren afluisteren. Een veel gebruikte optie is voicemail to Email. Hierbij worden voicemail's naar uw email gesturud en kunt u deze overal waar u uw mail krijgt afluisteren.
Met de Android / Ios app overal met vaste nummer bereikbaar. Je kunt bellen en gebeld worden met je vaste nummer.
Neem je eigen nummer mee naar je flexibele werkplek of mebiel. Met het hot desking zoals het ook wel genoemd wordt, kun je met een code je nummer meenemen naar een andere werkplek.
Via het telefoonboek kunt u met klik and dial via het toestel naar keuze bellen. Gebruikers kunnen het adresboek met Google synchroniseren of de contacten uit Outlook importeren.
Via de CRM pop-up koppeling kunt u met heel veel bestaande CRM paketten uw telefoon koppelen. Op deze manier gaat bijv. de klantenkaart van de klant open die belt. Hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht van 5 euro per gebruiker per maand.
Doormiddel van openingstijden kunt u zelf bepalen welke voicemail er afgespeeld wordt. De voicemailtjes kunnen vervolgens naar uw mail gesturud worden, zodat ze overal af te luisteren zijn.
Via de CRM pop-up koppeling kunt u met heel veel bestaande CRM paketten uw telefoon koppelen. Op deze manier gaat bijv. de klantenkaart van de klant open die belt. Hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht van 5 euro per gebruiker per maand.
Via de CRM pop-up koppeling kunt u met heel veel bestaande CRM paketten uw telefoon koppelen. Op deze manier gaat bijv. de klantenkaart van de klant open die belt. Hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht van 5 euro per gebruiker per maand.
Alle standaard functies van uw voip centrale zijn in de prijs inbegrepen en meteen beschikbaar voor u. Naast de standaard functies zoals doorverbinden en voicemail kunt u nog veel meer met uw central Doormiddel van het klantenportaal kunt u instellingen veranderen en naar uw eigen wens inrichten. Naast de standaard opties kunnen we ook maatwerk voor u verzorgen waardoor u nog meer met uw communicatie kunt doen.
Na een klein instellingsprobleme met de bestaande telefoon draait alles vlekkeloos.
Om beter te zien wie er belt, zijn we bezig om eigen softphone te maken.
Reidans 44, 2907 TD
Capelle a/d IJssel
010 - 820 83 00
Ma - Vr : 8:30 tot 17:00
Za - Zo : gesloten